26 augustus, op weg naar Atlanta - Reisverslag uit Atlanta, Verenigde Staten van Eric en Kathy - WaarBenJij.nu 26 augustus, op weg naar Atlanta - Reisverslag uit Atlanta, Verenigde Staten van Eric en Kathy - WaarBenJij.nu

26 augustus, op weg naar Atlanta

Door: Kathy

Blijf op de hoogte en volg Eric en Kathy

29 Augustus 2015 | Verenigde Staten, Atlanta

Vanmorgen om half 7 opgestaan. Om ons klaar te maken voor onze laatste rit met de camper. Zo vroeg? Je hoeft toch pas om uiterlijk 15 uur de camper in te leveren? Ja, klopt.... maar aangezien die campermoedermevrouw zei dat het altijd erg druk was om Atlanta heen en dat het meteen goed vast stond als er ook maar iets gebeurde en we dan toch echt wel vroeg moesten vertrekken..... Nou oke, dan vertrekken we toch om half 9 om de ongeveer 220 laatste kilometers te rijden. Als ons dat niet genoeg speling zou opleveren, dan wisten we het ook niet meer. En zo reden we net voor half 9 de camping af. Op weg naar ons inleverpunt in Palmetto, net buiten Atlanta. Het schoot prima op. Niks geen drukke spits, wat Eric wel verwacht had. Via de Old Interstate 441 en de 985 South richting Atlanta. Eric had gepland ernetjes omheen te rijden en niet de snelweg midden door Atlanta te nemen. Ach, toen zei TomTom "rechts afslaan" en dacht Eric "nee dat klopt niet" en reed rechtdoor. En toen reden we ineens wel midden door Atlanta. Volgens Eric het toetje van de reis.... maar ik vond het er alleen maar onoverzichtelijk druk. Achtbaansweg door de stad heen..... Achtbaans aan 1 kant dan, niet in totaal 8 rijstroken ;-) Gelukkig op 1 kleine opstopping na niks geks meegemaakt. Op een parkeerplek maar even gestopt om een hapje te eten en vandaaruit verder naar het inleverpunt. En daar waren we dan al voor twaalven. Camper werd gecontroleerd, we hebben onze koffers er uit gehaald, dag gezegd tegen de camper en daarna gewacht op onze transfer naar het hotel. Extraatje bij het Early Bird pakket :-) Ingechecked in het hotel en al om half 2 op onze kamer. Alweer zo'n huge kamer met 2 2-persoonsbedden. In de naastgelegen cafeteria 's avonds een hapje gegeten. Grote porties! We zijn niet eens het dessert gaan halen waar we recht op hadden door de "coupon" die een aardige dame aan ons gaf.... 2 meals including dessert..... Daarna richting kamer.... beetje TV gekeken en op tijd gaan slapen. De wekker loopt weer vroeg af.