22 augustus - Reisverslag uit Dillard, Verenigde Staten van Eric en Kathy - WaarBenJij.nu 22 augustus - Reisverslag uit Dillard, Verenigde Staten van Eric en Kathy - WaarBenJij.nu

22 augustus

Door: Kathy

Blijf op de hoogte en volg Eric en Kathy

23 Augustus 2015 | Verenigde Staten, Dillard

Wat een nacht! Van veraf klinkt het geluid van zo'n Amerikaanse treintoeter wel leuk. Maar als die 's nachts elk uur klinkt en dat vanaf maar zo'n 50 meter afstand.....jeetje, dan ben je niet blij! Behalve als je Eric heet, dan hoor je het 1x en verder slaap je er doorheen. Die gelukvogel. Na het ontbijt nog even de laatste Walmart van deze vakantie opgezocht en boodschapjes gedaan voor de laatste (snik) dagen. Daarna zijn we via de grote weg in de Smokies naar het plaatsje Dillard gereden. Hier staan we op het River Vista RV Resort. Heel mooi en wat erg belangrijk is: rustig gelegen! Hier blijven we dan ook de laatste dagen. Woensdag richting Altlanta om de camper in te leveren. Maar eerst even een paar dagen helemaal niks, net alsof we vakantie hebben!

• 23 Augustus 2015 - 17:47

Sandra & Jo:

Hey Kathy en Eric, wat een avontuur is het geworden hè? Voldoende gespreksstof voor de komende 50 jaar ;-) Geniet nog van de dagen die gaan komen en voor straks alvast een goede terugreis gewenst! CUsoon!