14 augustus - Reisverslag uit Cave City, Verenigde Staten van Eric en Kathy - WaarBenJij.nu 14 augustus - Reisverslag uit Cave City, Verenigde Staten van Eric en Kathy - WaarBenJij.nu

14 augustus

Door: Kathy

Blijf op de hoogte en volg Eric en Kathy

15 Augustus 2015 | Verenigde Staten, Cave City

Na een vervelende nacht vol pijnlijke jeukende bulten waardoor ik nauwelijks geslapen heb alweer vroeg naast mijn bed. Krabbend, wrijvend, smerend en koelend met ijs proberen verlichting te krijgen. De mosquitos hier zijn niet aardig voor me. In de loop van de nacht hebben we voor het eerst de ventilator uitgezet. Het was beduidend frisser. Om half 8 vanmorgen was het buiten maar 17 gr. Nog niet eerder meegemaakt hier. Na een ontbijtje op weg naar onze volgende stop. Eerst nog een stuk richting Nashville en daarna via de North 65 richting noorden. Richting Mammoth Cave National Park. Daar willen we grotten gaan bezoeken. Toen we onderweg moesten tanken kon Eric tijdens het tanken naar een in de pomp ingebouwde TV kijken. En kon nog zelf een zender kiezen ook. Zo krijg je in Amerika dus wel de tijd om als je 30 gallon benzine moet tanken ;-) Na een gelukkig relaxtere rit dan gisteren zijn we aangekomen in een plaatsje dat zo uit een spel of boek weggelopen kan zijn: Cave City, Kentucky. Hoe verzin je het! Hier staan we nu voor 2 nachtjes op de camping: Singing Hills RV Park and Campground. De tickets voor de Cave Tour hebben we vanmiddag online geboekt. De korte tour die ik het liefst zou willen maken was helaas al voor alle drie de mogelijkheden vol. Dan maar een andere, langere tour gekozen. Zijn dan zo'n 2 uur ondergronds onderweg. Ben benieuwd. We zien een prachtige zonsondergang hier. Het koelt nu ook al lekker af, het is 19.30 u en het is nog maar 23 gr. Als het zo doorgaat met afkoelen dan moet vannacht voor het eerst het dekbed op. Tot nu toe was de hoes voldoende.

• 15 Augustus 2015 - 09:09

Chokorei41:

Vanuit het zonnige Spanje lees ik gewoon verder !
    Geniet lekker ...... I follow

• 16 Augustus 2015 - 01:42

Eric:

Dankjewel lieve mensen dat jullie zo enthousiast reageren !! Wij genieten verder nog ongeveer 2 weekjes !!! Liefs Eric en Kathy xx