Wat gaat het snel - Reisverslag uit Landgraaf, Nederland van Eric en Kathy - WaarBenJij.nu Wat gaat het snel - Reisverslag uit Landgraaf, Nederland van Eric en Kathy - WaarBenJij.nu

Wat gaat het snel

Door: Kathy

Blijf op de hoogte en volg Eric en Kathy

25 Juli 2015 | Nederland, Landgraaf

Wat gaat de tijd toch snel. Het is nog maar 1 weekje voordat we de koffers mogen inpakken. Vandaag maar even geprofiteerd van het oer-Hollandse zomerweer en kopieën gemaakt van belangrijke papieren. Eric is de route eens helemaal nagelopen op de kaarten en heeft met kleurtjes vanalles gemarkeerd. Thuisblijver-informatie samengesteld en verstuurd. Nog 1 weekje werken en dan wordt de droom waar..... Het is nog altijd niet helemaal te bevatten, maar als ik de vliegtickets en vouchers zie met namen in Amerika, dan moet het wel waar zijn ;-)

• 25 Juli 2015 - 19:06

Cindy :

Wordt vast heeel gaaf en echt helemaal waarheid!

X ons

• 25 Juli 2015 - 23:21

Chokorei41:

Oh spannend zeg....... Het wordt een onvergetelijke reis

• 27 Juli 2015 - 13:24

Rita En Richard:

Tuurlijk gaat dit echt gebeuren! Nog een kleine week en dan stap je in het vliegtuig overseas.
    Veel plezier met de laatste voorbereidingen en kijk uit voor vallende takken hier.

We bellen van de week nog even xxx

• 30 Juli 2015 - 17:32

Nicolette :

Je straalde toen je net wegging op het werk. Ik wens jullie een super mooie vakantie toe en geniet van ieder moment.